Originele brochure voor
Zeker Verzekerd

Stijn en Ellen van Zeker Verzekerd bezitten een unieke kijk op verzekeringen. Het staat allemaal in de brochure. Transparant, overzichtelijk en in heldere mensentaal. Dat waren de vereisten van Stijn en Ellen. Geen teksten vol vakjargon of kleine lettertjes, maar gewoon hoe het is en waar zij voor staan. Ondertussen kozen ze ook voor een nieuw logo, een nieuwe huisstijl en een nieuwe start. Het kantoor in Hoogstraten kreeg een nieuw kleedje en Stijn gaat nog steeds tot bij je deur, maar nu met een mooie en duidelijke brochure.

Klant: Zeker Verzekerd
Type: Creatieve copywriting
Medium: Brochure

Waarom kiezen voor een creatieve brochure?

Is offline communicatie dood? Moet je alleen nog mikken op een website en sociale media. God nee, een professionele en creatieve brochure die helder jouw verhaal vertelt, geeft je klanten iets tastbaars en haalt ze over de streep. Natuurlijk hoort daar online zichtbaarheid bij, maar je sociale mediapagina kan je na een goed gesprek niet afgeven. De verschillende sociale mediakanalen zijn gemakkelijk, maar ook vluchtig en onvoorspelbaar, terwijl een brochure vertrouwen en standvastigheid impliceert. De juiste balans tussen de twee is de sleutel van een degelijk marketingplan. En dat begrepen Ellen en Stijn maar al te goed.

Samenwerken werkt beter

Een sterke copywriter of grafische ontwerper zoekt altijd naar de gepaste partner. Daarom stond Ontwerpbureau Wit voor mijn deur. Tomas van Wit zocht naar de juiste woorden bij het verhaal van Zeker Verzekerd en dan zit je goed bij mij. Na een uitgebreid gesprek met beiden, ging ik aan de slag en voor we het wisten, lag de brochure bij de drukker. Stijn koos voor drukkerij Boost It Up in Essen. Een drukker die ondertussen bekend staat in de brede regio voor flexibiliteit en klantvriendelijkheid. Dezelfde waarden die Zeker Verzekerd ook onderschrijft.


Vorige Onderbeke & Neirynck
Volgende Het Pandschap

Op zoek naar tekst of de hele mikmak voor jouw bedrijf?